Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Удод І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Удод І. В. Психолого-педагогічне розуміння змісту самостійної навчальної діяльності студентів як основа її активізації [Електронний ресурс] / І. В. Удод // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 30. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_30_24
| 2. |
Удод І. В. Активізація самостійної навчальної діяльності студентів як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / І. В. Удод // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 226-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_37 Наведено різні трактування поняття «навчальна діяльність». Визначено пріоритетні напрями й можливості активізації самостійної навчальної діяльності. Висвітлено основні аспекти сучасного психолого-педагогічного розуміння активізації самостійної навчальної діяльності студентів. На теоретичному рівні сформульовано вимоги, за дотримання яких активізація самостійної навчальної діяльності студентів буде ефективною і результативною. Узагальнено, що головним результатом навчальної діяльності у розумінні його змістового наповнення є формування в тих, хто навчається, теоретичної свідомості й мислення. Приведены примеры трактовки понятия «учебная деятельность». Определены приоритетные направления и возможности активизации самостоятельной учебной деятельности. Освещены основные аспекты современного психолого-педагогического понимания активизации самостоятельной учебной деятельности студентов. На теоретическом уровне сформулировано требования, при соблюдении которых активизация самостоятельной учебной деятельности студентов будет эффективной и результативной. Обобщено, что главным результатом учебной деятельности в понимании его содержательного наполнения является формирование в тех, кто обучается, теоретического сознания и мышления.Give an example of the interpretation of the concept of "learning activity". Defined priorities and opportunities for enhancing independent learning activities . Highlight important aspects of modern psychological and pedagogical understanding of activation independent learning activities of students. Theoretically formulated requirements under which the activation of independent learning activities for students to be effective and efficient. Summarized that the main result of training activities in the understanding of its substantive content is the formation of those who trained theoretical consciousness and thinking.
|
|
|